.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرصت ۶ ماهه رئیس جمهور برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری
رئیس جمهور در جریان سفر به استان مازندران از محل در حال احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری بازید کرد و به مسؤولان اجرایی استان فرصت داد تا 6 ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.

 به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله رئیسی پس از حضور در جمع صیادان مازندرانی از محل نیروگاه در حال احداث زباله سوز ساری بازید کرده است.

رئیس جمهور با اعلام اینکه تکمیل این نیروگاه از مطالبات به حق مردم استان مازندران است، گفت: تکمیل این نیروگاه برای ساماندهی پسماند مرکز استان ضروری است.

وی با اعلام اینکه تا پیش از سال جدید  جلسه‌ای برای تامین اعتبار باقی مانده نیروگاه زباله‌سوز در نظر گرفته شود، افزود: این جلسه با ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: تا ۶ ماه آینده همه تاسیسات و ابنیه این نیروگاه باید تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی ساری از مصوبات سفر استانی دولت دهم بود که با پیش بینی ۳۰ میلیون دلار اعتبار ارزی و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی مصوب شد و قرار بود حداکثر تا پایان کار همان دولت به اتمام برسد ، ولی به دلایلی از جمله مشکل فنی، عدم تامین اعتبار و مخالفت محیط زیست تا سال ۹۴ دست نخورده باقی ماند.

تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم منجر به افتتاح این پروژه نشده است و با وجود تامین اعتبار از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.